Sistem Kedai Online Niagakit

Isnin, 15 Jun 2009

Kuasa Email

Adakah anda tahu menggunakan emel? Jika YA. Adakah anda tahu menggunakan untuk mendapatkan duit poket HALAL, PERCUMA tanpa spam??!
Atau
adakah anda adalah salah seorang dari
affiliates atau agen?

Tapi susah utk mencari pembeli?? Kami ada penyelesaiannya..


FAKTA 2 : Kesilapan paling besar dalam pemasaran email ialah - SPAM!

*Contoh Email Spam yang dihantar kepada email orang ramai.

FAKTA 3 : Kesilapan seterusnya ialah tidak membina senarai email daripada kelompok sasaran.

Banyak lagi fakta dan tips menarik tentang kuasa pemasaran email akan dibongkarkan selepas ini...

Tahukah anda bahawa dengan kaedah yang betul dalam pemasaran email,anda boleh ledakkan akaun bank anda dengan hanya sebuah email sahaja....Zassss!!!!!.....

Mungkin ramai antara kita yang masih kabur dan samar-samar mengapa begitu pentingnya untuk mengumpul dan membina senarai email sendiri. Hanya mereka yang mempunyai senarai email sendiri sahaja yang tahu betapa nikmat dan mudahnya kaedah pemasaran email dalam memasarkan sesuatu produk.

Katakan jika sehari anda mengumpul sebanyak 10 senarai email, setahun anda sudah mempunyai sebanyak 3650 senarai email. Masuk tahun kedua anda sudah mampu untuk memiliki 7300 senarai email. Bayangkan jika anda bazirkan masa selama 2 tahun tanpa mengumpul senarai email, anda sebenarnya telah kerugian lebih kurang 7300 senarai email yang mampu menghasilkan jualan sekurang-kurangnya RM20,000 setahun.

Salah satu sebab utama kenapa penting dan perlunya anda untuk memiliki senarai email ialah “Mudah Untuk anda Memasarkan Produk Sendiri”.

Bayangkan jika anda memiliki 10,000 senarai email sendiri. Dari sini anda sudah mempunyai pasaran anda sendiri dan dengan hanya sekali klik sahaja, email promosi anda telah sampai ke beribu-ribu pelanggan anda, dan kemudian anda pasti tersenyum melihat hasilnya.

Dengan adanya pasaran sendiri daripada senarai yang anda bina sebenarnya dapat mengurangkan pergantungan terhadap orang lain kerana anda boleh berdiri atau bergantung sepenuhnya atas senarai yang anda bina.

Untuk melihat akan keberkesanannya sila ke http://bit.ly/2KUTG7



sumber asal : www.kuasa-email.com